pl | en | es

klinika

1. Bezpieczeństwo

Aby zapewnić bezpieczeństwo przeprowadzanych zabiegów przykładamy szczególną wagę do procesów dezynfekcji i sterylizacji. Jeśli jest to tylko możliwe stosujemy materiały jednorazowe. Dzięki temu pacjenci mogą czuć się bezpiecznie i zaufać przestrzeganym przez nas procedurom.

Posiadamy osobną sterylizatornię, wyposażoną w najnowocześniejszy sprzęt z certyfikatami CE do przeprowadzania procesów dezynfekcji i sterylizacji narzędzi. Dezynfekcja przeprowadzana jest w specjalnych pojemnikach przy pomocy różnych preparatów dezynfekcyjnych.

Po procesie dezynfekcji narzędzia są ostatecznie myte, suszone, hermetycznie zamykane w specjalistyczne opakowania foliowo-papierowe, wraz ze wskaźnikami potwierdzającymi przebieg procesu, a następnie poddawane procesowi sterylizacji w autoklawie.

Proces sterylizacji poddawany jest kontroli za pomocą specjalnych wskaźników fizycznych, chemicznych i biologicznych. Każdy cykl sterylizacji posiada wydruk przebiegu procesu ze specjalnej drukarki, który jest skrupulatnie archiwizowany. Okresowa kontrola biologiczna wykonywana jest przez Pracownię Mikrobiologiczną.

2. Komfort

W trosce o jak największy komfort w gabinecie odtwarzana jest przyjemna dla ucha muzyka, która, mamy nadzieję, uprzyjemnia czas spędzony na fotelu dentystycznym.

Gabinet wyposażony jest w nowoczesny sprzęt stomatologiczny ułatwiający w znacznym stopniu pracę lekarza i umożliwiający uzyskanie najlepszych możliwych rezultatów leczniczych, m.in. cyfrowy aparat rentgenowski do zdjęć punktowych, lampa do profesjonalnego wybielania zębów w gabinecie, a także endometr Raypex 5 do bezbłędnego określania długości kanałów podczas leczenia endodontycznego oraz mikrosilnika endodontycznego VDW Gold do precyzyjnego i szybszego leczenia kanałów.

Zwracamy się też z prośbą o wyrozumiałość w sytuacji wystąpienia opóźnienia w przyjmowaniu pacjentów. W medycynie, a więc i w stomatologii, nie każde, nawet standardowe leczenie można do końca precyzyjnie zaplanować w określonych ramach czasowych. Może się zdarzyć, że zabieg się przedłuży i kolejny pacjent zostanie przyjęty z pewnym opóźnieniem, za co z góry serdecznie przepraszamy.

Uprzejmie również prosimy o odpowiednio wczesne, przynajmniej kilka dni wcześniej, powiadomienie nas o zmianie lub rezygnacji z wizyty tak, aby inni pacjenci mogli zostać szybciej przyjęci.